?

Log in

No account? Create an account
Previous Entry Share Next Entry
DIAF

The IDK Legacy 1.1





So for those of you who have been living under a rock for the past month, or just not part of the sims community, this is the winner of the FC3 poll. She's made by katu for all of us to torture play as we will. It's also a pixel_trade legacy which means only sims made by other people can be married into the family.



Here is our shack, which is funny cuz it has crap in it and its a 4x4 lot. Shes poor, with only 32 dollars left to her name.



And here is our founder, DIAF IDK. If you couldn't figure it out, the naming scheme for the whole legacy will be Internet Acronyms. She just follows in the line of Rosalyn Carter and Daniel Simpson. For once, could you not fucking birdwatch?!



Running the ACR gender liker chooser thing (ya im not fully awake, so thats the best you get), we find out that she loves her the men. That works for me.



Well, at least its not birdwatching. I can deal with it.



Wow, thats pretty tame considerring Daniel's LTW. I can totally do that.



Me: What the hell is wrong with you, Mr Humble?
Humble: I dont wanna give this bitch a computer.
Me: I dont care, Im not the one telling you to bring it, am i?!




Oooooo Flower club guy here is cute, too bad no one else made him.



GC guy: So do you wanna take a trip with me around the world?
DIAF: Absolutely, get me out of this hell hole!
Me: NOT SO FAST!!



DIAF: WHATS WRONG WITH YOU!! Handcuffs are like the bestest thing ever in bed.
GC guy: God! they just dont make the mood any better.




DIAF: OMG!!! SPORTS IS LIKE THE BESTEST THING EVER!!!!



DIAF: I didnt do anything!!



GC guy: Like hell you didnt!! Damn bitch!
Me: Now now, no need to be a sore loser.




And then the Welcome Wagon comes, just bringing this chick...with 60 damn townies, all i get is 1 person...damn thing.



DIAF: HI!!! WANNA BE MY NEW BESTIE!!
Jane: *is high from DIAF*



Jane: OH HELL NO!!! HANDCUFFS DO NOT BELONG IN THE BEDROOM!!!
DIAF: WTF IS WRONG WIT THESE PEOPLE!!!




Well it seems that Jane has found a match in GC guy...



while DIAF plays with a stray. But its an adorable stray.



Skyler: *begs* Adopt me please!!
DIAF: Awwww cute kitty.




And she adopts her.
DIAF: OMG!!! I IZ CRAZY CAT LADY!!!!



Well is that dont beat all!! Theres gotta be something to this woman to cause the cat to run away.



See Adorable!!!! <3333



DIAF: Good kitty, use the litterbox!!
Skyler: Pet me please!!!!



Me: Oh YAY shes too dumb to not realize that green fumes = food poisoning!!!



- Small update of 20+ pictures
- This was just the first day. So you can imagine how much more lulz this will get
- Thanks to katu for the founder.
Tags:

  • 1
leenygirl January 31st, 2009
How does everyone get such good relationships with strays so quickly. My Sims must not be pet people. ^.^

I <3 U DIAF. LMFAO. PLEASE NAME A CHILD LMFAO, THAT WILL BE THE BEST THING EVAH.

kingmike1224 January 31st, 2009
lol well right now she has 2, neither one have that name...but they will be getting around to more fun names

skittlebox January 31st, 2009
Perhaps DIAF could start a business in matchmaking townies to pair up the non-other-people's sims :P

kingmike1224 January 31st, 2009
lol the IDK dating service...probably better than the matchmaker anyway :p

quinctia January 31st, 2009
What kind of place is she living in, anyway, where she can birdwatch cockatrices and parrots? XD

If this was Sims 3, by tomorrow the two blonde townies would be automagically married and on their way to having 8000 little blonde babies, I bet!

By the way, something was up with your layout on my computer that was resizing all your pics (like with HTML) to something pretty small...like 350 or so, and then everything was crunchy because it was just shrunk down with coding.

When I used style=mine, they all came up fine. I just don't know if it's your layout or my computer.

kingmike1224 January 31st, 2009
LOL i dunno, but its kinda funny that you bring that up :p

Oh i havent even read anything bout sims 3...i really dont have much interest in it...is it good reading? what evactly is changing from sims 2??

ya...i put up a new layout, and for some reason it was sized to 325 width...i just fixed it, so if you check now it should look better.

quinctia January 31st, 2009
In Sims 3, your neighborhood does stuff around your main family. Like pair off, have babies, die, all of that. It would be kind of interesting if you were only playing one legacy family, but otherwise, it sounds like a pain in the ass.

kingmike1224 January 31st, 2009
LOL you wouldnt have to worry about the Laurinces getting incestuous dates then :p

all the family would basically be dead

quinctia January 31st, 2009
But then Eliza would have had children older than Flint and Ferris instead of being ~their woman~.

kingmike1224 January 31st, 2009
Well thats true, but you may have been rid of the Laurince chin then :p

beachwee January 31st, 2009
epic mike. I love diaf LOL
this was awesommmmmmmmme

kingmike1224 January 31st, 2009
lol everyone loves DIAF

brilliantcat January 31st, 2009
Ahahahaahaha greatest naming scheme ever! She likes to converse about kink doesn't she?

kingmike1224 February 7th, 2009
whats not to like about kink!!

lintelsoups February 1st, 2009
1. I love that naming scheme & DIAF
2. Why is Mr.Humble angry all the time? He's supposed to be humble, dammit.

dothesmustle February 1st, 2009
He has no personality points lmao.

So he's rly rly mean :<.

kingmike1224 February 7th, 2009
DIAF is awesome, i love her!!!

dothesmustle February 1st, 2009
*fapfapfapfapfapfapfap*

new legacy<3


DIAF: WHATS WRONG WITH YOU!! Handcuffs are like the bestest thing ever in bed.
GC guy: God! they just dont make the mood any better.

lmaolmaolmao he's just bein a dickfacehead bc he has that cray cray emo hair

lol your naming scheme is faptacular iluuuuuuuu

kingmike1224 February 7th, 2009
ILU 2

yup hes being a dickfacehead

katu February 1st, 2009
LOL. Garden Club guy, what a prude! He and the welcome wagon lady are perfect for each other. XD

Also, DIAF IDK is the BEST NAME I HAVE EVER HEARD.

kingmike1224 February 7th, 2009
LOL i love when i have ACR turned on brothel mode, they always just get the random townies getting it on

I KNOW!!!! I was happy when i thought it up

simmericangirl February 2nd, 2009
DIAF is the greatest name evar!!!! Love it! I can't wait to read more! :)

kingmike1224 February 7th, 2009
well good for you, i have the next update to post :)

vic_sims February 2nd, 2009
I can't wait until she has a date/outing/random gift from random AL people. :D

"Wow, you're a really happening Sim, Die in a Fire!"

Humble is getting angry... you wouldn't like him when he's angry. <.<

And what the hell? I have to slave for days to get an option to a adopt a stray, at which point they usually leave and are never seen or heard from again, cry cry.

kingmike1224 February 7th, 2009
lol ive gotten it..i was laughing....you like her but your telling her to DIAF? :p

He normally doesnt have a weird face, but i guess he was just super bitchy today?

oh i dunno, i never had a pet before, but she just kept playing with it and poof the option came up

lauriethemuppet February 7th, 2009
Okay so i am LOVING your naming scheme idea Mike <3333 *goes to read 1.2*

  • 1